Upravo je u najmanju ruku zalosno sto ti svaku svoju tvrdnju pokusavas da prikazes kroz "finansijsku realnost" zeleci da dokazes da mi gledamo celu pricu samo sa tehnicke strane. Da li dansnja "finansijska realnost" ima svetlu buducnost?
Nije samo "finansijska" realnost vec realnost uopste - racunari koji se kupuju su mahom Wintel kante, kako u firmama tako i u kucama. To je jednostavno fakat oko koga nema sta da se diskutuje, dovoljno je otici u bilo koju IT prodavnicu i pogledati sta se prodaje.
U takvom okruzenju ljudi u skoli treba da se pre svega osposobe / skoluju za ono sto je u najcescoj upotrebi zato sto je to najprakticnije i cini najlakse primenjivo znanje.
Insistirati na nekakvim "alternativama" u ranim fazama skolovanja je IMHO kontraproduktivno, jer vecini ljudi koji ce iz tih skola izaci te alternative nicemu nece sluziti i morace da upotrebe dodatne napore (i da uloze dodatno vreme/novac) kako bi dosli u mogucnost da koriste ono sto je realno ponudjeno na trzistu danas.
Da li dansnja "finansijska realnost" ima svetlu buducnost? Nema.
Zaista ne vidim odakle tebi ili bilo kome drugom kredibilitet da se bavite procenom da li su danasnji IT trendovi sa "svetlom buducnosti" ili ne - IT trendovi su nesto sto se menja na osnovu konkretnih pomaka u industriji i prihvatanja tih pomaka od strane trzista, a ne na osnovu necijih predvidjanja.
U svakom slucaju, nije na skolama da se bave proricanjem buducnosti vec da skoluju ljude da budu korisne jedinke u drustvu (ponovo, pricam o osnovnom i zanatskom obrazovanju!) - i tu se opet vracamo na pitanje realnosti. Te skole ne formiraju tu realnost, vec treba da ljude pripremaju za nju.
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey